Sunday, April 14, 2019

Оглашавање

У данашњем свијету паметног интернета постало је уобичајено да било који бизнис има веб локацију коју углавном користе за оглашавање својих производа и услуга. Са појавом претраживача постало је још лакше за клијенте да претражују ствари на интернету. Да би веб сајт био успешан, његова веза би требало да стане на прве три странице које претраживач доноси и ранг странице треба да буде висок што значи да многи посетиоци долазе на сајт. Ово се може постићи применом оптимизације претраживача или популарно познатим као СЕО. То је маркетиншка стратегија која повећава квалитет и количину протока промета на одређену веб страницу путем претраживача.

СЕО не утиче само на резултате тражилице, већ и на претраживање слика, претраживање видео записа и вертикалне претраживаче специфичне за индустрију. Одређује како алгоритам претраге функционише и претражује оно што је популарно код људи. Када се веза са веб сајтом поднесе претраживачу, паук претражује страницу да би прикупио везе које воде до других страница и складишти те странице на серверу претраживача. Информације прикупљене на овим страницама шаљу се индексатору, чији је задатак да извуче информације са тих страница, као што су кључне речи и њихове тежине, локацију странице и друге везе које се чувају да би паук могао да пузи у будућности.

У почетку, алгоритми за оптимизацију претраживача су зависили од кључних речи, Мета тагова и индексних датотека које је обезбедио Вебмастер. Мета тагови су пружили информације о одређеној страници, али њихово кориштење за индексирање страница није се показало успјешним јер су неки вебмастери додали ирелевантне мета тагове како би повећали број погодака и остварили огроман приход од огласа. Чак су и промијенили ХТМЛ веб страница како би постигли добар ранг за страницу. Али то је био случај злоупотребе док је доносио ирелевантне странице.

Претраживачи су тада почели да користе сложени алгоритам рангирања, који је био тежак за вебмастере да манипулишу тако да пруже веб сурфере оригиналним резултатима. Ранг веб странице је математички израчунат помоћу функција које користе снагу и количину улазних линкова. Што је виши ранг странице, то је већа вјероватноћа да га особа види. Касније су развијени алгоритми који су разматрали разне друге факторе на страници као што су чинови и фактори ван странице као што је хипервеза. Пошто вебмастери нису могли да манипулишу рангом странице, почели су да размењују, продају и купују везе, што доводи до спамовања линкова, па чак и стварања бројних сајтова посвећених овом циљу.

Алгоритми су постајали све сложенији за сваки дан и топ претраживачи су држали своје алгоритме у тајности. Како су трошкови СЕО порасли, оглашивачи су били везани за плаћање, што је на крају резултирало висококвалитетним веб страницама. Иако је улагање у СЕО веома плодоносно, али истовремено и ризично, јер без претходног обавештења, алгоритми који се користе су дужни да се промене и тражилица ће престати да усмерава посетиоце на страницу. Многи консултанти су доступни на тржишту који пружа СЕО услуге. Они манипулишу ХТМЛ изворним кодом веб сајта као што су менији, колица за куповину, а понекад чак и садржај веб сајта да би привукли више промета. Тражилице попут Ворлдцентер-а имају алгоритме који извлаче странице не према рангу странице, већ према цијени по клику или одређеној накнади, тј. Ако оглашивач жели да се страница која садржи његов оглас прикаже, од њега се очекује да плати новац за њега. Ово је контроверзно питање, јер ће само велики бизниси моћи да повећају број погодака своје странице, али не и малог бизниса који би могли имати квалитетнију страницу. http://worldcenter.online


No comments:

Post a Comment

Singapore in Focus: Legal Issues, Environment, and Business News (October 7, 2024)

Singapore's news landscape today offers a mix of legal developments, environmental concerns, and business stories: Former Transport Mini...