Στον σημερινό καθαρό-καταλαβαίνω κόσμο έχει γίνει κοινό για κάθε επιχείρηση να έχει έναν ιστοχώρο που χρησιμοποιούν κυρίως για τη διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Με την εμφάνιση των μηχανών αναζήτησης έχει γίνει ακόμη πιο εύκολο για τους πελάτες να ψάξουν για τα πράγματα online. Για να είναι επιτυχής ένας ιστότοπος, ο σύνδεσμός του πρέπει να προσγειωθεί στις τρεις πρώτες σελίδες που φέρνει η μηχανή αναζήτησης και η κατάταξη της σελίδας πρέπει να είναι υψηλή, πράγμα που σημαίνει ότι πολλοί επισκέπτες έρχονται στην περιοχή. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την εφαρμογή βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης ή ευρέως γνωστός ως SEO. Αυτή είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που αυξάνει την ποιότητα και την ποσότητα ροής κίνησης σε έναν συγκεκριμένο ιστότοπο μέσω μηχανών αναζήτησης.
Η SEO δεν επηρεάζει μόνο τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, αλλά και την αναζήτηση εικόνων, την αναζήτηση βίντεο και τις κάθετες μηχανές αναζήτησης συγκεκριμένης βιομηχανίας. Καθορίζει πώς λειτουργεί ένας αλγόριθμος αναζήτησης και αναζητά αυτό που είναι δημοφιλές στους ανθρώπους. Όταν ένας σύνδεσμος ιστότοπου υποβάλλεται σε μια μηχανή αναζήτησης, μια αράχνη περιστρέφεται μέσω μιας σελίδας για να συγκεντρώσει συνδέσμους που οδηγούν σε άλλες σελίδες και αποθηκεύουν αυτές τις σελίδες στο διακομιστή της μηχανής αναζήτησης. Οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτές τις σελίδες αποστέλλονται στο ευρετήριο, το έργο του οποίου είναι η εξαγωγή πληροφοριών από αυτές τις σελίδες, όπως οι λέξεις-κλειδιά και τα βάρη τους, η τοποθεσία της σελίδας και άλλοι σύνδεσμοι που αποθηκεύονται για να ανιχνεύσουν στο μέλλον την αράχνη.
Στην αρχή, οι αλγόριθμοι βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης εξαρτώνται από τις λέξεις-κλειδιά, τις ετικέτες Meta και τα αρχεία ευρετηρίου που παρέχει ο Webmaster. Οι μετα-ετικέτες παρείχαν πληροφορίες σχετικά με μια συγκεκριμένη σελίδα, αλλά η χρήση τους για την ευρετηρίαση των σελίδων δεν αποδείχθηκε επιτυχής, καθώς ορισμένοι Webmasters πρόσθεσαν μη σχετικές μετα-ετικέτες για να αυξήσουν τον αριθμό των επισκέψεων και να κερδίσουν τεράστια έσοδα από διαφημίσεις. Αλλάζουν ακόμη και το HTML των ιστοσελίδων για να επιτύχουν μια καλή βαθμολογία για τη σελίδα. Αλλά αυτό ήταν μια περίπτωση κατάχρησης καθώς έβγαλε άσχετες σελίδες.
Οι μηχανές αναζήτησης άρχισαν να χρησιμοποιούν σύνθετο αλγόριθμο κατάταξης, ο οποίος ήταν δύσκολο για τους webmasters να χειραγωγούν, ώστε να παρέχουν στους χρήστες surfer με πραγματικά αποτελέσματα. Η κατάταξη της ιστοσελίδας υπολογίστηκε μαθηματικά με λειτουργίες που χρησιμοποιούν τη δύναμη και την ποσότητα των εισερχόμενων συνδέσμων. Όσο υψηλότερη είναι η κατάταξη της σελίδας τόσο περισσότερες πιθανότητες έπρεπε να την δει κάποιος. Αργότερα αναπτύχθηκαν αλγόριθμοι οι οποίοι εξέτασαν διάφορους άλλους παράγοντες επί της σελίδας όπως παράγοντες ταξινόμησης και εκτός σελίδας όπως υπερσύνδεσμοι. Δεδομένου ότι οι webmasters δεν μπόρεσαν να χειραγωγήσουν την τάξη σελίδων, άρχισαν να ανταλλάσσουν, να πωλούν και να αγοράζουν συνδέσμους, οι οποίοι οδηγούν στη σύνδεση ανεπιθύμητων μηνυμάτων (spamming) και ακόμη και στη δημιουργία πολυάριθμων τοποθεσιών αφιερωμένων για το σκοπό αυτό.
Οι αλγόριθμοι έγιναν πιο σύνθετοι από κάθε μέρα και οι κορυφαίες μηχανές αναζήτησης κράτησαν τους αλγόριθμους τους μυστικούς. Καθώς το κόστος του SEO αυξήθηκε, οι διαφημιζόμενοι πληρώθηκαν για να πληρώσουν για αυτό, το οποίο τελικά οδήγησε σε υψηλής ποιότητας ιστοσελίδες. Παρά το γεγονός ότι η επένδυση σε SEO είναι πολύ γόνιμη, αλλά ταυτόχρονα είναι επικίνδυνη επειδή χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται είναι υποχρεωμένοι να αλλάξουν και η μηχανή αναζήτησης θα σταματήσει να κατευθύνει τους επισκέπτες στη σελίδα. Πολλοί σύμβουλοι είναι διαθέσιμοι στην αγορά που παρέχει υπηρεσίες SEO. Διαχειρίζονται τον πηγαίο κώδικα HTML του ιστότοπου, όπως μενού, καροτσάκια αγορών και μερικές φορές ακόμη και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας για να προσελκύσουν περισσότερη επισκεψιμότητα. Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Worldcenter έχουν αλγόριθμους που εξάγουν σελίδες όχι σύμφωνα με την κατάταξη σελίδας αλλά σύμφωνα με το κόστος ανά κλικ ή προκαθορισμένο τέλος, δηλαδή εάν ένας διαφημιζόμενος επιθυμεί να εμφανιστεί η σελίδα που περιέχει τη διαφήμισή του, αναμένεται να πληρώσει χρήματα γι 'αυτό. Αυτό είναι ένα σημείο διαμάχης, καθώς μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να αυξήσουν τον αριθμό των επισκέψεων της σελίδας τους, αλλά όχι και τις μικρές επιχειρήσεις που μπορεί να έχουν καλύτερη σελίδα ποιότητας. http://admarket.sale
Worldcenter Ad Market - Buy Quality Targeted Website Traffic - Desktop and Mobile.
Sunday, April 14, 2019
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Singapore in Focus: Legal Issues, Environment, and Business News (October 7, 2024)
Singapore's news landscape today offers a mix of legal developments, environmental concerns, and business stories: Former Transport Mini...
-
Did you know many of your friends do not know exactly what you do to make your money? It happens more often than you'd like to think to ...
-
The word ‘niche’ is defined as: “A special area of demand for a product or service”. ‘Marketing’ is defined as: “The opportunity to buy or s...
No comments:
Post a Comment