Sunday, April 14, 2019

Hirdető

A mai nettó világban világossá vált, hogy minden vállalkozás számára olyan weboldalt kaptak, amelyet leginkább a termékek és szolgáltatások reklámozására használnak. A keresőmotorok megjelenésével még könnyebbé vált az ügyfelek számára, hogy online kereshessenek. Ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen, a linknek a keresőmotor első három oldalára kell szállnia, és az oldal rangjának magasnak kell lennie, ami azt jelenti, hogy sok látogató érkezik az oldalra. Ez elérhető a keresőoptimalizálás alkalmazásával vagy népszerűen SEO néven ismert módon. Ez egy olyan marketing stratégia, amely a keresőmotorok segítségével növeli a forgalom minőségét és mennyiségét egy adott webhelyre.

A SEO nemcsak a keresőmotorok eredményeit érinti, hanem a képkeresést, a videó keresést és az iparágra jellemző függőleges keresőmotorokat is. Meghatározza, hogy a keresési algoritmus hogyan működik, és megkeresi, hogy mi az emberek népszerűsége. Ha egy webhelyre mutató linket egy keresőmotorhoz nyújtanak be, a pók egy oldalon átmásol egy olyan linket, amely más oldalakhoz vezet, és tárolja ezeket az oldalakat a keresőmotor kiszolgálóján. Az ezekről az oldalakról összegyűjtött információk az indexelőnek kerülnek elküldésre, amelynek feladata az ilyen oldalakról származó információk kivonása, mint például a kulcsszavak és súlyuk, az oldal helyzete és más linkek, amelyeket a pók a jövőben feltérképez.

Kezdetben a keresőmotor-optimalizáló algoritmusok a Webmester által megadott kulcsszavaktól, meta címkéktől és indexfájloktól függtek. A meta címkék tájékoztatást adtak egy adott oldalról, de az oldalak indexeléséhez való felhasználásuk nem bizonyult sikeresnek, mivel egyes webmesterek nem releváns meta címkéket adtak hozzá a találatok számának növeléséhez és hatalmas hirdetési bevételhez. Még a weblapok HTML-jét is megváltoztatták, hogy elérjék az oldal jó rangját. Ez azonban a visszaélés esete volt, mivel irreleváns oldalakat hozott.

A keresőmotorok ezután elkezdték használni a bonyolult rangsorolási algoritmust, melyet a webmesterek számára nehéz volt manipulálni, hogy a webes szörfösök valódi eredményeket kapjanak. A weboldal rangját matematikailag számították ki a bejövő linkek erejét és mennyiségét használó függvényekkel. Minél magasabb az oldal rangja, annál több esélyt kellett látnia egy személynek. Később olyan algoritmusokat dolgoztunk ki, amelyek különböző, az oldalon található tényezőket, például a rangsor és az off-page tényezőket, például a hiperhivatkozást tekintették. Mivel a webmesterek nem tudták manipulálni az oldal rangot, elkezdtek cserélni, eladni és vásárolni linkeket, amelyek a levélszemét és a számos erre a célra szánt webhely létrehozásához vezettek.

Az algoritmusok egyre bonyolultabbá váltak minden nap, és a top keresőmotorok titokban tartották algoritmusaikat. Mivel a SEO költsége megnövekedett, a hirdetőknek fizetniük kellett, ami végül kiváló minőségű weboldalakat eredményezett. Bár a SEO-be való befektetés nagyon gyümölcsöző, de ugyanakkor kockázatos, mert minden előzetes figyelmeztetés nélkül a használt algoritmusok megváltoztatódnak, és a keresőmotor megállítja a látogatók irányítását az oldalra. Számos tanácsadó áll rendelkezésre a piacon, amely SEO szolgáltatásokat nyújt. A forgalom növelése érdekében manipulálják a webhely HTML forráskódját, például a menüket, a bevásárlókocsikat és néha a weboldal tartalmát is. Az olyan keresőmotorok, mint a Worldcenter, olyan algoritmusokat tartalmaznak, amelyek az oldalak rangsorolását nem képezik, de a kattintásonkénti költség vagy a beállított díj alapján, azaz ha egy hirdető azt szeretné, hogy a hirdetését tartalmazó oldal megjelenjen, várhatóan pénzt fizet rá. Ez egy vitás pont, mivel csak a nagyvállalatok tudják növelni az oldalukon elért találatok számát, de nem a kisvállalkozásokat, akiknek jobb minőségű oldala van. http://admarket.sale





No comments:

Post a Comment

Singapore in Focus: Legal Issues, Environment, and Business News (October 7, 2024)

Singapore's news landscape today offers a mix of legal developments, environmental concerns, and business stories: Former Transport Mini...