În lumea de astăzi net-savvy, a devenit obișnuit pentru orice afacere să aibă un site pe care îl folosesc în cea mai mare parte pentru a-și publica produsele și serviciile. Odată cu apariția motoarelor de căutare, a devenit chiar mai ușor pentru clienți să caute lucrurile online. Pentru ca un site să aibă succes, legătura acestuia ar trebui să aterizeze în primele trei pagini pe care motorul de căutare le aduce și rangul paginii ar trebui să fie ridicat, ceea ce înseamnă că mulți vizitatori vin pe site. Acest lucru poate fi realizat prin aplicarea optimizării motorului de căutare sau cunoscut sub numele de SEO. Aceasta este o strategie de marketing care mărește calitatea și cantitatea fluxului de trafic spre un anumit site prin intermediul motoarelor de căutare.
SEO nu afectează numai rezultatele motorului de căutare, ci și căutarea de imagini, căutarea video și motoarele de căutare verticale specifice industriei. Aceasta determină modul în care funcționează un algoritm de căutare și căutări ce este popular cu oamenii. Atunci când un link către un site este trimis unui motor de căutare, un păianjen accesează cu crawlere o pagină pentru a aduna linkuri care conduc la alte pagini și stochează acele pagini de pe serverul motorului de căutare. Informațiile colectate din aceste pagini sunt trimise indexatorului, care are sarcina de a extrage informații din acele pagini, cum ar fi cuvintele cheie și greutățile lor, locația paginii și alte linkuri care sunt stocate pentru ca spiderul să se crawleze în viitor.
La început, algoritmii de optimizare pentru motoarele de căutare depind de cuvintele cheie, etichetele Meta și fișierele index furnizate de Webmaster. Meta-etichetele au furnizat informații despre o anumită pagină, însă utilizarea acestora pentru indexarea paginilor nu sa dovedit a avea succes deoarece unii webmasteri au adăugat etichete Meta irelevante pentru a crește numărul de accesări și pentru a câștiga venituri uriașe ale anunțurilor. Ei chiar au schimbat HTML-ul paginilor web pentru a obține un rang bun pentru pagină. Dar acesta a fost un caz de abuz, deoarece a adus pagini irelevante.
Motoarele de căutare au început apoi să utilizeze un algoritm de clasificare complexă, care a fost dificil pentru webmasteri să manipuleze astfel încât să ofere surferilor web rezultate autentice. Rangul paginii web a fost calculat matematic prin funcții care utilizează puterea și cantitatea legăturilor de intrare. Cu cât rangul paginii este mai ridicat, cu atât mai multe șanse ar trebui să fie văzute de o persoană. S-au dezvoltat mai târziu algoritmi care au considerat diferiți alți factori de pe pagina, cum ar fi factorii rang și off-page, cum ar fi hyperlink-ul. Deoarece webmasterii nu au putut să manipuleze rangul paginii, au început să schimbe, să vândă și să cumpere link-uri, ceea ce duce la legarea spam-urilor și chiar la crearea a numeroase site-uri dedicate acestui scop.
Algoritmii au devenit mai complexi în fiecare zi și motoarele de căutare de top păstrează algoritmii lor un secret. Pe măsură ce costul SEO a crescut, agenții de publicitate au fost implicați să plătească pentru aceasta, ceea ce a dus în final la pagini web de înaltă calitate. Deși investiția în SEO este foarte fructuoasă, dar în același timp este riscantă, deoarece fără nici o notificare prealabilă, algoritmii utilizați sunt obligați să se schimbe și motorul de căutare nu va mai îndruma vizitatorii către pagină. Mulți consultanți sunt disponibili pe piață care oferă servicii SEO. Ei manipulează codul sursă HTML al site-ului web, cum ar fi meniuri, cărucioare de cumpărături și uneori chiar conținutul site-ului pentru a atrage mai mult trafic. Motoarele de căutare, cum ar fi Worldcenter, au algoritmi care extrag paginile nu în funcție de rangul paginii, ci în funcție de costul pe clic sau de taxa de setare, adică dacă un agent de publicitate dorește ca pagina cu anunțul să fie afișată, este de așteptat să plătească bani pentru acesta. Acesta este un punct de controversă, deoarece numai firmele mari vor putea să mărească numărul de rezultate ale paginii, dar nu și micile afaceri care ar putea avea o pagină mai bună calitate. http://admarket.sale
Worldcenter Ad Market - Buy Quality Targeted Website Traffic - Desktop and Mobile.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Singapore in Focus: Legal Issues, Environment, and Business News (October 7, 2024)
Singapore's news landscape today offers a mix of legal developments, environmental concerns, and business stories: Former Transport Mini...
-
The contest is based on sales from your referrals. The person with the most total referral's revenue will get the Grand Prize. The...
-
Did you know many of your friends do not know exactly what you do to make your money? It happens more often than you'd like to think to ...
No comments:
Post a Comment