Sunday, April 14, 2019

Reklama

Šiandienos „neturtingame“ pasaulyje visuose versluose tapo paplitusi svetainė, kurią jie dažniausiai naudoja reklamuodami savo produktus ir paslaugas. Su paieškos variklių atsiradimu klientams tapo lengviau ieškoti daiktų internete. Kad svetainė būtų sėkminga, jo nuoroda turėtų nukristi per pirmuosius tris puslapius, kuriuos atneša paieškos sistema, o puslapio reitingas turėtų būti aukštas, o tai reiškia, kad daugelis lankytojų atvyksta į svetainę. Tai galima pasiekti taikant optimizavimą paieškos sistemoms arba populiariai žinomas kaip SEO. Tai yra rinkodaros strategija, kuri padidina srauto srautą į tam tikrą svetainę per paieškos variklius.

SEO veikia ne tik paieškos variklio rezultatus, bet ir vaizdų paiešką, vaizdo įrašų paiešką ir specifines vertikalias paieškos sistemas. Jis nustato, kaip veikia paieškos algoritmas, ir ieško, kas yra populiari tarp žmonių. Kai tinklalapio nuoroda pateikiama paieškos sistemai, voras peržiūri puslapį ir surenka nuorodas, vedančias į kitus puslapius, ir saugo šiuos puslapius paieškos variklio serveryje. Iš šių puslapių surinkta informacija yra siunčiama į rodyklę, kurios užduotis yra ištraukti informaciją iš tų puslapių, kaip antai raktiniai žodžiai ir jų svoriai, puslapio vieta ir kitos nuorodos, kurios yra saugomos, kad voras ateityje galėtų nuskaityti.

Pradžioje paieškos optimizavimo algoritmai priklausė nuo žiniatinklio valdytojo pateiktų raktinių žodžių, meta žymeklių ir indekso failų. Meta žymos suteikė informaciją apie konkretų puslapį, tačiau jų naudojimas indeksuojant puslapius nebuvo sėkmingas, nes kai kurie žiniatinklio valdytojai pridėjo nereikšmingas meta žymeles, kad padidintų peržiūrų skaičių ir uždirbtų didžiulių pajamų. Jie net pakeitė tinklalapių HTML, kad būtų pasiektas geras puslapio reitingas. Tačiau tai buvo piktnaudžiavimo atvejis, kai jis atsiuntė netinkamus puslapius.

Tuomet paieškos varikliai pradėjo naudoti sudėtingą reitingavimo algoritmą, kurį webmasteriams buvo sunku manipuliuoti, kad interneto naršyklės gautų tikrus rezultatus. Tinklalapio rangas buvo apskaičiuotas matematiniu būdu, naudojant funkcijas, gaunamas naudojant gaunamų nuorodų stiprumą ir kiekį. Kuo aukštesnis puslapio reitingas, tuo daugiau galimybių ji turėjo pamatyti asmeniui. Vėliau buvo sukurti algoritmai, kuriuose buvo nagrinėjami įvairūs kiti veiksniai, pvz., Rango ir ne puslapio veiksniai, pvz., Hipersaitas. Kadangi žiniatinklio valdytojai negalėjo manipuliuoti puslapio reitingu, jie pradėjo keistis, parduoti ir pirkti nuorodas, dėl kurių buvo sukurta nuoroda į šlamštą ir netgi sukurta daug šiam tikslui skirtų svetainių.

Algoritmai tapo sudėtingesni kiekvieną dieną, o aukščiausioji paieškos sistema išlaikė savo algoritmus paslaptyje. Padidėjus SEO išlaidoms, reklamuotojai buvo sumokėti už tai, o tai galiausiai sukėlė aukštos kokybės tinklalapius. Nors investavimas į SEO yra labai vaisingas, tačiau tuo pačiu metu yra rizikingas, nes be išankstinio įspėjimo naudojami algoritmai turi keistis, o paieškos sistema nustos nukreipti lankytojus į puslapį. Rinkoje yra daug konsultantų, teikiančių SEO paslaugas. Jie manipuliuoja HTML šaltinio kodu, pvz., Meniu, pirkinių krepšeliais ir kartais net svetainės turiniu, kad gautų daugiau lankytojų. Paieškos sistemose, tokiose kaip „Worldcenter“, yra algoritmų, kurie išskleidžia puslapius ne pagal puslapio reitingą, bet pagal paspaudimo kainą arba nustatytą mokestį, ty jei reklamuotojas nori, kad būtų rodomas puslapis, kuriame yra jo skelbimas, jis turėtų sumokėti už jį. Tai yra nesutarimų taškas, nes tik didžiosios įmonės galės padidinti savo puslapio paspaudimų skaičių, o ne mažą verslą, kuris gali turėti geresnės kokybės puslapį. http://admarket.sale



No comments:

Post a Comment

Singapore in Focus: Legal Issues, Environment, and Business News (October 7, 2024)

Singapore's news landscape today offers a mix of legal developments, environmental concerns, and business stories: Former Transport Mini...