Tänapäeva internetis on muutunud tavaks, et igal ettevõttel on veebileht, mida nad kasutavad peamiselt oma toodete ja teenuste reklaamimiseks. Otsingumootorite tekkimisega on klientidele veelgi lihtsam otsida asju võrgus. Selleks, et veebisait oleks edukas, peaks see link saama esimesel kolmel leheküljel, mida otsingumootor toob ja lehekülje auaste peaks olema kõrge, mis tähendab, et paljud külastajad tulevad saidile. Seda on võimalik saavutada otsingumootori optimeerimisega või rahva poolt tuntud kui SEO. See on turundusstrateegia, mis suurendab otsingumootorite kaudu konkreetse veebisaidi liikluse kvaliteeti ja kogust.
SEO ei mõjuta mitte ainult otsingumootori tulemusi, vaid ka pildiotsingut, videootsingut ja tööstusharu spetsiifilisi otsingumootoreid. See määrab kindlaks, kuidas otsingu algoritm toimib ja otsib, mis on inimeste seas populaarne. Kui veebisaidi link esitatakse otsingumootorile, ronib ämblik läbi lehe, et koguda linke, mis viivad teistesse lehtedesse, ja salvestab need lehed otsingumootori serverisse. Nendelt lehekülgedelt kogutud teave saadetakse indekseerijale, kelle ülesanne on saada nendelt lehekülgedelt teavet, nagu märksõnad ja nende kaalud, lehe asukoht ja muud lingid, mida ämblik hoiab tulevikus läbi.
Alguses olid otsingumootori optimeerija algoritmid sõltuvad Webmasteri pakutavatest märksõnadest, meta siltidest ja indeksfailidest. Meta-märgendid andsid teavet konkreetse lehe kohta, kuid nende kasutamine lehekülgede indekseerimiseks ei osutunud edukaks, kuna mõned veebimeistrid lisasid asjakohaseid meta silte, et suurendada tabamuste arvu ja teenida suuri reklaamitulusid. Nad muutsid isegi veebilehtede HTML-i, et saavutada lehekülje hea positsioon. See oli aga kuritarvitamise juhtum, kuna see tõi kaasa ebaolulised lehed.
Seejärel hakkasid otsingumootorid kasutama keerulist järjestusalgoritmi, mida veebimeistrite jaoks oli raske manipuleerida, et pakkuda veebi surfajatele tõelisi tulemusi. Veebilehe auaste arvutati matemaatiliselt funktsioonide abil, mis kasutasid sissetulevate linkide tugevust ja kogust. Mida kõrgem on lehekülje auaste, seda suurem on võimalus, et inimene peab seda vaatama. Hiljem töötati välja algoritmid, mis käsitlesid mitmeid teisi lehekülje tegureid nagu auaste ja off-page tegurid nagu hüperlink. Kuna veebimeistrid ei saanud lehekülje auastet manipuleerida, hakkasid nad vahetama, müüma ja ostma linke, mis viisid rämpsposti linkimisele ja isegi paljude selleks otstarbeks mõeldud saitide loomisele.
Algoritmid muutusid iga päevaga keerulisemaks ja tippmootorid hoidsid oma algoritme salajas. Seoses SEO maksumusega suurenesid reklaamijad selle eest maksma, mille tulemuseks olid lõpuks kvaliteetsed veebisaidid. Kuigi investeerimine SEO-sse on väga viljakas, kuid samal ajal on riskantne, sest kasutamata algoritmid on eelnevalt teatamata muutunud ja otsingumootor peatab külastajate suunamise lehele. Paljud konsultandid on turul kättesaadavad, mis pakuvad SEO teenuseid. Liikluse suurendamiseks manipuleerivad nad veebisaidi HTML-lähtekoodi, näiteks menüüd, ostukärud ja mõnikord isegi veebisaidi sisu. Sellistel otsingumootoritel nagu Worldcenter on algoritmid, mis ei pruugi lehekülje auastme järgi, vaid vastavalt klõpsutariifile või määratud tasule, st kui reklaamija soovib, et tema reklaami sisaldav leht kuvatakse, peab ta selle eest maksma. See on vastuoluline punkt, sest ainult suurettevõtted saavad suurendada oma lehekülgede tabamuste arvu, kuid mitte väikeettevõtet, kellel võib olla parem kvaliteet. http://admarket.sale
Worldcenter Ad Market - Buy Quality Targeted Website Traffic - Desktop and Mobile.
Sunday, April 14, 2019
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Singapore in Focus: Legal Issues, Environment, and Business News (October 7, 2024)
Singapore's news landscape today offers a mix of legal developments, environmental concerns, and business stories: Former Transport Mini...
-
Did you know many of your friends do not know exactly what you do to make your money? It happens more often than you'd like to think to ...
-
The word ‘niche’ is defined as: “A special area of demand for a product or service”. ‘Marketing’ is defined as: “The opportunity to buy or s...
No comments:
Post a Comment